Гарантия и возврат
Precēm katalogā ir noteikta garantija 1- 2 gadi ar noteikumu, ka tās tiek eksplutētas atbilstoši lietošanas instrukcijai.
Konkrētām precēm garantijas laiks pārsniedz 2 gadus. Lai uzzinātu vairāk informācijas par garantijas nosacījumiem un termiņiem, zvaniet vai sūtiet e-pastu.
Tālr. +37129185988, e-pasts: pasutijumi@mundurs.lv
Garantijas nosacījumi ir noteikti katra produkta aprakstā. Ražošanas defektu gadījumā, kas tiks atklāti garantijas termiņā, instrumenti tiks salaboti bez maksas. Garantijas remontam nepieciešams pirkuma apliecinošs dokuments - pavadzīme, kurā skaidri redzams iegādes datums, pārdevēja, pircēja nosaukums, kā arī iegādātās preces nosaukums.
Garantija nav spēkā, ja:
• instruments nav atbilstoši lietots, piemēram, ja ir pārsniegta tā jauda vai izvēlēta neatbilstoša lietošanas funkcija;
• instruments ar nodomu vai neuzmanības dēļ ir bojāts;
• bojājumi radušies kontaktā ar svešķermeņiem (piemēram, smiltīm, akmeņiem utml.) vai tam līdzīgos gadījumos;
• netiek ievēroti nosacījumi, kas noteikti instrumenta lietošanas instrukcijā (piemēram, savienošana ar neatbilstošu spriegumu);
• garantija neattiecas uz instrumenta dabisko nolietojumu un gadījumos, kad netiek ievēroti instrumenta apkopes nosacījumi.
Katra produkta lietošanas apraksts pieejams tā lietošanas instrukcijā, kas pievienota produkta komplektācijai.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums definē patērētāju kā fizisku personu, kura iegādājas preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
Preču atgriešana
ATTEIKUMA TIESĪBAS:
1.LR MK noteikumi Nr.255 par distances līgumu nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam.
MK Noteikumu par distances līgumu mērķis ir pasargāt patērētājus no pirkumiem internetā, kad patērētājs, pasūtot preci nevar pirms iegādes pārliecināties, ka izvēlēta prece pilnībā atbilst patērētāja prasībām.
2.Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā
3. Pieteikums par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanu piesakāms Ministru kabineta noteikumu Nr.631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” noteiktā kārtībā, izmantojot Internetveikalā atvērto Pircēja personīgo norēķinu kontu;
4. Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
a) preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
b) preces ir pasūtītas pēc īpaša klienta lūguma(nestandarta prece, vai preču daudzums, kas nav pieejams patstāvīgajā internetveikala tirdzniecībā);
c) preces pēc piegādes tikušas sabojātas;
d) citos likumā paredzētajos gadījumos;
5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs piesaka preču atgriešanas pieteikumu caur savu personīgo kontu, kas Pircējam atvērts Internetveikalā, un norāda tajā visus nepieciešamos datus. Pārdevējs pārbauda pieteikumā norādītos apstākļus 10 (desmit) dienu laikā, kad caur Pircēja personīgo kontu Internetveikalā pieteikts preču atgriešanas pieteikums, un nepieciešamības gadījumā sazinās ar Pircēju gadījumā, ja pieteikums nav pamatots;
6. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs pats par saviem līdzekļiem, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas nogādā preci atpakaļ/
7. Preču cenu, ko Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atgriezis atpakaļ Pārdevējam šajā Līgumā noteiktā kārtībā, Pārdevējs atgriež Pircējam, 14 (cetrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.
8. Ja Pircējs atgriež preces Pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes maksa Pircējam netiek atmaksāta.
9. Preču atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas Līguma noteikumiem neatbilstošas Preces, sedz Pircējs;
6.9. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, un preces piegādes dokumentu, kā arī lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.
6.10. Preču atgriešana garantijas ietvaros; Pircējs sūta preci par saviem līdzekļiem. Prece pēc tam tiek nogādāta autorizētajos servisa centros. Preču remonta laiks var aizņemt līdz 1. mēnesim. Pircēja vainas dēļ, vai nepareizas ekspluatācijas rezultātā var tikt ateikts garantijas remonts un piestādīts rēķins Pircējam par maksas garantijas remontu. Pēc remonta Pārdevējs piegādā atpakaļ preci uz Pircēja līgumā noteikto adresi.